SEO Best Practices při redesignu webu

Náš Mirek přednášel na klubovém večeru WebTop 100 o tom, jak si “nesestřelit” návštěvnost svého webu spuštěním redesignované verze. Celý večer měl téma Moderní SEO v roce 2018 a účastníci tak mohli slyšet další zajímavé prezentace Milana Zemana ze Sherpas, Zdeňka Linki Dvořáka a Pavla Ungra.

Celou Mirkovu prezentaci můžete vidět na níže přiloženém Slideshare. Zde jsou jeho hlavní myšlenky:

  • Jen výjimečně, nejlépe nikdy, neměňte URL, pokud k tomu nemáte vážný důvod. Pokud už musíte, vždy vše pečlivě přesměrujte.
  • Pozor na zkracování obsahu stránek. Grafik s dobrým úmyslem chce často web odlehčit a někdy nepočítá s texty, které dosud na webu byly. Proto se vždy přesvědčte, zda nově upravené stránky nebyly hlavním tahounem SEO návštěv.
  • Pozor i na schovávání obsahu za odkazy nebo tlačítka “Zobrazit více”. Textům, které uživatel nevidí i vyhledávače přisuzují menší význam. Platí především pro desktopy.
  • Měníte-li i strukturu webu, opět si pohlídejte, zda v rámci celé změny nezrušíte i ty stránky, které vodí zajímavý počet návštěv z vyhledávačů.
  • Změn se vůbec nebojte, jen se rozhodujte na základě dat, ať víte, jaký efekt změna může přinést.
  • Tak jako na novém webu spolupracujete s grafikem či vývojáři, zapojte včas do celého procesu i zkušeného SEO konzultanta a kromě nervů často ušetříte i náklady.

Více detailů už přímo v prezentaci níže

Přednáška

Petra Ondráčková

Další články

Expertia na konferenci Marketing Festival 2024 v Brně

Byli jsme na Marketing Festivalu 2024 v Brně! Rychle a stručně o tom, co nás nejvíc zaujalo

Přinášíme autentické zápisy a zážitky našich tří účastníků konference Marketing Festival 2024 v Brně.

Překlady v digitálním marketingu: Proč je kvalitní lokalizace klíčem k úspěchu

Překlady v digitálním marketingu: Proč je kvalitní lokalizace klíčem k úspěchu

Plánujete expanzi do zahraničí? Proč je lokalizace v digitálním marketingu tak důležitá a jaké jsou nejčastější chyby?