Miroslav Rojek z Expertia Digital přednáší o redesignu webu.

SEO Best Practices při redesignu webu

Náš Mirek přednášel na klubovém večeru WebTop 100 o tom, jak si “nesestřelit” návštěvnost svého webu spuštěním redesignované verze. Celý večer měl téma Moderní SEO v roce 2018 a účastníci tak mohli slyšet další zajímavé prezentace Milana Zemana ze Sherpas, Zdeňka Linki Dvořáka a Pavla Ungra.

Celou Mirkovu prezentaci můžete vidět na níže přiloženém Slideshare. Zde jsou jeho hlavní myšlenky:

  • Jen výjimečně, nejlépe nikdy, neměňte URL, pokud k tomu nemáte vážný důvod. Pokud už musíte, vždy vše pečlivě přesměrujte.
  • Pozor na zkracování obsahu stránek. Grafik s dobrým úmyslem chce často web odlehčit a někdy nepočítá s texty, které dosud na webu byly. Proto se vždy přesvědčte, zda nově upravené stránky nebyly hlavním tahounem SEO návštěv.
  • Pozor i na schovávání obsahu za odkazy nebo tlačítka “Zobrazit více”. Textům, které uživatel nevidí i vyhledávače přisuzují menší význam. Platí především pro desktopy.
  • Měníte-li i strukturu webu, opět si pohlídejte, zda v rámci celé změny nezrušíte i ty stránky, které vodí zajímavý počet návštěv z vyhledávačů.
  • Změn se vůbec nebojte, jen se rozhodujte na základě dat, ať víte, jaký efekt změna může přinést.
  • Tak jako na novém webu spolupracujete s grafikem či vývojáři, zapojte včas do celého procesu i zkušeného SEO konzultanta a kromě nervů často ušetříte i náklady.

Více detailů už přímo v prezentaci níže

Přednáška

 

peter s Mirkem

 

moderni-seo-v-roce-2018-27-Mirek prednasi

 

moderni-seo-v-roce-2018-34

 

moderni SEO - Mirek odpovida

About the author: Petra Kubaláková

Absolventka Digisemestru věděla už od dětství, že jednou se bude živit psaním. Ve škole nejvíce milovala slohové práce. Petra se stará o veškeré texty pro klienty v češtině i v angličtině a spravuje pro ně jejich profily na sociálních sítích včetně PPC reklam. Je velmi kreativní, neustále vymýšlí nová témata na články, různé formy popisků, zajímavé příspěvky a aktivity na sociálních sítích pro naše klienty. Jejím cílem jsou texty, které prodávají (i baví), a skvěle fungující profily našich klientů na sociálních sítích.

Has one comment to “SEO Best Practices při redesignu webu”

You can leave a reply or Trackback this post.

  1. ExtraSEO - 4.5.2018 at 10:01 Reply

    Moc užitečná prezentace, každopádně záznam z přednášky by byl lepší, není ? :)
    Jinak jen menší dodatek URL adresy u webu bychom neměli měnit nikdy, v životě se nepovede přesměrovat všechny URL adresy správně a jsou z toho pak zbytečné komplikace jako je třeba ztráta návštěvnosti apod.

Leave a Reply

Your email address will not be published.