Jsme součástí soutěže T-Mobile Rozjezdy

Je nám ctí, že naše online marketigová agentura Expertia bude součástí soutěže T-Mobile Rozjezdy, která je skvělou šancí pro začínající podnikatele. Jak bude soutěž probíhat? Jak se zapojíme my? A jak se můžete zapojit vy se svými nápady?

Devátý ročník T-MOBILE ROZJEZDů na pomoc začínajícím podnikatelům 

Pokud jste začínající podnikatel se zajímavým podnikatelským nápadem, tato soutěž může být vaše šance, jak svůj nápad realizovat a získat bezplatnou podporu od různých odborníků na marketing, finance a další oblasti podnikání. 

  • Až 42 výherců může vyhrát ceny v hodnotě téměř 3,5 milion korun
  • Celostátní vítěz poroty může vyhrát cenu ve výši tři čtvrtě milionu korun
  • Projekty lze registrovat od 28. ledna do 4. března
  • Novinka letošního ročníku – cena ČMA pro mladé talenty

Všechny informace naleznete na https://www.rozjezdy.cz

Bezplatné semináře po celé ČR

Během soutěže budou probíhat bezplatné semináře o podnikání v různých městech po celé České republice. Tyto informacemi nabité přednášky a workshopy jsou určeny nejen pro samotné soutěžící, ale pro všechny zájemce o informace, které se budou v začátcích podnikání hodit.

Jak se zapojí Expertia? 

Náš Mirek bude během regionálních seminářů vést workshop Jak propagovat podnikání na internetu.

Vítěz soutěže pak dostane od Expertie balíček služeb, který mu pomůže rozjet online propagaci jeho podnikání naplno. Koukněte se na všechny ceny, které vítězové T-Mobile Rozjezdy získají.

Petra Ondráčková

Další články

Rozhýbejte své firemní sociální sítě pomocí trendů pro rok 2023

Rozhýbejte své firemní sociální sítě pomocí trendů pro rok 2023

Na Facebooku, Instagramu a dalších sociálních sítích se odehrávají každodenní bitvy o křehkou pozornost uživatelů. Jak se odlišit? A jaké jsou trendy pro rok 2023?

Nejčastější chyby v copywritingu aneb Jak nepohřbít svůj text

Nejčastější chyby v copywritingu aneb Jak nepohřbít svůj text

Digitální marketing by bez dobrého copywritingu nefungoval. V praxi se ale pravidelně setkáváme s několika nešvary, které dle našeho názoru reklamní texty zcela zbytečně znehodnocují. Podívejte se na náš výběr 8 nejčastějších.