Blog

Nejčastější chyby v copywritingu aneb Jak nepohřbít svůj text

Nejčastější chyby v copywritingu aneb Jak nepohřbít svůj text

Digitální marketing by bez dobrého copywritingu nefungoval. V praxi se ale pravidelně setkáváme s několika nešvary, které dle našeho názoru reklamní texty zcela zbytečně znehodnocují. Podívejte se na náš výběr 8 nejčastějších.

Nepodceňujeme důležitost dovolené :)

Nepodceňujeme důležitost dovolené :)

Dovolená je důležitá. Odpočinek je důležitý. Zní to jako jasná věc, ale v dnešní uspěchané době na to mnoho lidí zapomíná a odpočívat už ani neumí. Práce a povinnosti mají prioritu a často se v nabitém programu nenajde ani chvilka na kafe, natož týden či dva na hezkou dovolenou. Je to škoda, protože udělat si čas na sebe se nakonec skutečně vyplatí.

5 tipů, jak poznat dobrého copywritera (+ jak s ním navázat skvělou spolupráci)

5 tipů, jak poznat dobrého copywritera (+ jak s ním navázat skvělou spolupráci)

Ne každý, kdo umí kopnout do míče, je fotbalista a ne každý, kdo umí psát, je copywriter. Připravili jsme si pro vás 5 tipů, podle kterých se můžete v divokých vodách psavců zorientovat i vy.

Hledáme SEO specialistu. Můžeš být i junior, u nás se staneš expertem

Hledáme SEO specialistu. Můžeš být i junior, u nás se staneš expertem

Do našeho týmu hledáme SEO specialistu. Seniora, ale i šikovného juniora. Takže pokud jsi motivovaný/á něčeho v oblasti online marketingu se SEO specializací dosáhnout, jsi tady správně. :)

Co čte náš tým?

Co čte náš tým?

Máme pro vás další tipy na zajímavé knížky. Jaké knihy z oboru i mimo něj bychom doporučili?

SEO Restart 2022: migrace velkých webů, projektové řízení a chybové stálice v SEO

SEO Restart 2022: migrace velkých webů, projektové řízení a chybové stálice v SEO

Ještě jste v roce 2022 nezapnuli SEO? To jste asi chyběli na SEO Restartu. Škoda, snad se vám podaří zapnout příští rok.

Jak přistupujeme k přípravě nabídek aneb Naše námluvy s klienty

Jak přistupujeme k přípravě nabídek aneb Naše námluvy s klienty

Bez toho, abychom plně porozuměli podnikání našich klientů a cílům, kterých chtějí dosáhnout, nemůžeme vést jejich efektivní propagaci na internetu.

Jak (ne)komunikovat během války

Jak (ne)komunikovat během války

Sotva se svět začínal pomalu vzpamatovávat z pandemie, udeřila další katastrofa světového významu – válka na Ukrajině. Jak se mohou s novou realitou vypořádat markeťáci? I když je situace velmi nepředvídatelná a těžce uchopitelná, existuje pár kroků, které by měla ihned udělat každá firma. Podívejte se na naše tipy.

Trendy v digitálním marketingu aneb Co bude hýbat světem online propagace v roce 2022?

Trendy v digitálním marketingu aneb Co bude hýbat světem online propagace v roce 2022?

Inspirujte se i vy našimi tipy pro rok 2022 a sledujte web Průvodce podnikáním, kde pravidelně přinášíme užitečné a inspirativní články pro všechny, kdo se nebojí skočit do vod byznysu.

Jak má vypadat cookie lišta od 1. 1. 2022?

Jak má vypadat cookie lišta od 1. 1. 2022?

Od 1. ledna 2022 mají provozovatelé webů povinnost ukládat cookies pouze s aktivním souhlasem návštěvníků. Je tedy potřeba upravit cookie lištu. Jak by měla od začátku roku 2022 správně vypadat? Expertia vám přináší užitečný a konkrétní návod.