SEO Best Practices při redesignu webu
Duben 23, 2018
Náš Mirek přednášel na klubovém večeru WebTop 100 o tom, jak si “nesestřelit” návštěvnost svého webu spuštěním redesignované verze. Celý večer měl téma Moderní SEO v roce 2018 a účastníci tak mohli slyšet další zajímavé prezentace Milana Zemana ze Sherpas, Zdeňka Linki Dvořáka a Pavla Ungra.
Celou Mirkovu prezentaci můžete vidět na níže přiloženém Slideshare. Zde jsou jeho hlavní myšlenky:
- Jen výjimečně, nejlépe nikdy, neměňte URL, pokud k tomu nemáte vážný důvod. Pokud už musíte, vždy vše pečlivě přesměrujte.
- Pozor na zkracování obsahu stránek. Grafik s dobrým úmyslem chce často web odlehčit a někdy nepočítá s texty, které dosud na webu byly. Proto se vždy přesvědčte, zda nově upravené stránky nebyly hlavním tahounem SEO návštěv.
- Pozor i na schovávání obsahu za odkazy nebo tlačítka “Zobrazit více”. Textům, které uživatel nevidí i vyhledávače přisuzují menší význam. Platí především pro desktopy.
- Měníte-li i strukturu webu, opět si pohlídejte, zda v rámci celé změny nezrušíte i ty stránky, které vodí zajímavý počet návštěv z vyhledávačů.
- Změn se vůbec nebojte, jen se rozhodujte na základě dat, ať víte, jaký efekt změna může přinést.
- Tak jako na novém webu spolupracujete s grafikem či vývojáři, zapojte včas do celého procesu i zkušeného SEO konzultanta a kromě nervů často ušetříte i náklady.
Více detailů už přímo v prezentaci níže
Přednáška




Petra Ondráčková
Další články
Placené ověření účtů na Facebooku a Instagramu: bude to stát za to?
Zajímá vás, jak placené ověření ovlivní váš účet, jaké benefity přináší a kolik to vlastně bude stát?
Jak můžete využít Airtable při zpracování analýzy klíčových slov? Překvapivě skvěle!
Podívejte se, jak používáme Airtable nejen při zpracování analýzy klíčových slov.